marți, 20 martie 2012

Future Perfect Tense


Viitorul Perfect Simplu(Future Perfect Tense)- arată o acţiune încheiată înaintea unui alt moment viitor.
Formare: S+ will/shall+ have+V(-ed pentru verbele regulate, forma III pentru verbele neregulate)
Afirmativ
Interogativ
Negativ
I
We
shall
Have
Worked
Slept
Read
Shall
I
We
 Have
Worked?
Slept?
Read?
I
We
Shall not
(shan’t)
Have
Worked
Slept
Read
You
He
She
It
They
will
Will
You
He
She
It
They
You
He
She
It
They
Will not
(won’t)
Utilizări:
Cu expresii de timp însoţite de by (by then, by that time, by the 24th, by March, by Sunday): By the end of the next month he will have been here for ten years.(Până la sfârşitul lunii vitoare, el va fi stat aici de zece ani). By the end of the year, I’ll have raised all the money I need for the house.(Până la sfârşitul anului, eu voi fi strâns toţi banii de care am nevoie pentru casă).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.